A reklamációt minden esetben írásban kell kezeljük, ezért kérjük, hogy a panaszát elsősorban írásban közölje velünk a reklamacio@foon.hu email címen. Ha lehetőség van rá, akkor a panasz leírásával együtt fotó(ka)t is mellékeljen az emailhez.
Igen, az autorizált szerviz központok megkövetelik a teljes tartozékok visszaküldését a termékkel. Ugyanis a meghibásodást okozhatja a tartozék is, illetve ha a terméket cserélni kell, akkor is kell az összes tartozék.
Cégünk a GLS Hungary futárszolgálattal küldi ki mint a kissebb, úgy a nagyobb csomagokat is egyaránt az előzőleg megadott címre.
A reklamációt a lehetséges legrövidebb időn belül igyekszünk elintézni, legkésőbb pedig 30 napon belül, a reklamált termék átvételének napjától számítva.
A reklamációval kapcsolatos kérdéseit kérjük, lehetőség szerint írásba tegye fel a reklamációs osztály elérhetőségén: reklamacio@foon.hu vagy pedig az ügyfélszolgálat telefonszámán +36 21 200 4777.
Az alkatrészt elsősorban szakszervizben szereltesse fel, a műveletet igazoló dokumentumot igényelje tőlük, melyet felmutatva tudjuk csak elismerni reklamációs szándékát. Amennyiben a szerviz alkatrészt egy harmadik személy szereli fel/alkalmazza, a garancia automatikusan megszűnik.